7 Kasım 2014 Cuma

YAĞ KAYBETTİREN DİYET LİSTESİ

Merhabalar herkese ..Bayağıdır yazmıyorum daha doğrusu vakit bulup yazamıyorum.Malum çalışma hayatı birde ALES sınavına hazırlanıyorum,yani ders çalışıyorum.Kısa yoldan herkesin en büyük problemlerinden biri aşırı kilo ,aşırı yağa sahip olmak,bunlardan kurtulamamak,malum kış ayları da bu yaraya tuz  biber oluyor,kilo alımını artırıyor.Kolay bulunabilir,uygulanabilir bir diyet yazayım dedim.Hadi kalın sağlıcakla............
Sabah aç karnına 1 bardak su  için üzerine 1 adet elma veya 1 dilim taze ananas ve 1 kase evde mayalanmış yoğurt tüketin!
1 saat sonra kahvaltı yapın.Kahvaltıda 1 adet haşlanmış yumurta ,5-10 adet zeytin,2 dilim çavdar ekmeği ,bol miktarda çiğ sebze tüketin!İçecek olarak ya adaçayı ya da rooibos çayı için!
2 saat sonra bir ara öğün yapın.Ara öğünde 10 adet çiğ badem ile birlikte 3 adet hurma yiyin!Su içmeyi unutmayın!
Öğle yemeği olarak : Et tüketin.Izgara balık veya tavuk veya köfte ,yanına salata,yanına çorba .İçecek olarak Şekersiz madensuyu veya su tüketin!
Öğle yemeğinden 3 saat sonra bir ara öğün yapın.Ara öğünde Doğadan-Dokuzlu çayı,yanına 1 adet armut veya elma ,yanına 10 adet yer fıstığı yiyin!
Akşam yemeğinde mutlaka evde mayalanmış yoğurt,yanında sınırsız sebze yemeği,ve tonbalıklı veya yeşilmercimekli veya lor peynirli salata tüketin!
Gece yatmadan 2 saat önce de bir ara öğün yapın.Ara öğününüzde mutlaka ya laktozsuz süt veya yoğurt olsun,içine yulaf ezmesi veya nestle nesfit tahıl gevreği veya yulaf kepeği olsun.Tatlandırmak içinde 1 meyveyi içine doğrayın.Taze dondurulmuş yaban mersini veya dondurulmuş böğürtlen veya taze ananas benim favorilerim .E tabi bir de bitki içmeden olmaz.Melisa çayı her akşam yatmadan önce içelim.12- 15 bardak günlük su tüketimi yapalım.Bir de hergün 45 dk. yürüyüş yaptık mı oldu bitti işte.Açlığa tahammül edemiyorsak başka başka gıdalar tüketmek istiyorsak sınırsız salatalık ve havuç ve yeşillik ve biber ve böğürtlen ve ahududu ve taze yaban mersini  ve çiğ lahana yiyebiliriz.Tokluk sağlaması adına ve metabolizmamızı hızlandırma adına her gün bir bağ dereotunu rondodan geçirip 1 lt lıght ayrana karıştırıp gün içinde açlık hissettiğimizde bu dereotlu ayranı içebiliriz.Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiyle kalın!

3 yorum:

  1. Gireceğiniz ALES sınavında başarılar dilerim Selma Hanım...

    YanıtlaSil
  2. Selma hanim, cok guzel ve degerli bilgiler icin tesekkur ederim. Emeginize yureginize saglik.

    YanıtlaSil
  3. rica ederim halka hizmet Hakk'a hizmettir faydalandı iseniz ne mutlu bana

    YanıtlaSil