22 Eylül 2014 Pazartesi

MUCİZE ROOİBOS BİTKİSİ ON PARMAĞINDA ON MARİFET

Rooibos yada Red bush tea olarak ta bilinen bu bitki yapraklarından veya yapraklarının fermente edilmesi ile elde edilen üründen hazırlanan bir çay olarak kullanılmaktadır.Toplumumuzda bir ıhlamur,adaçayı kadar bilinen bir çay değildir.Orjini Güney afrikaya dayanır ve halk arasında şifalı bir içecek olarak bilinir.Bileşiminde bol miktarda tanen,flavonoit ve mineraller bulunur.Etki mekanizmasında antioksidant aktivite  bulunur.Kullanım alanı sinirsel gerginlikte,bir takım alerjilerde ,mide-barsak rahatsızlıklarında,emzirme döneminde süt oluşumunu artırmada ,metabolizmayı hızlandırmada ,bağışıklık sistemini güçlendirmede ,kalp-damar sağlığını korumada kullanılır.Son yıllarda bu bitkinin güçlü antioxidant etkisinden dolayı kanser ve enfeksiyon hastalıkları üzerinde deneysel çalışmalar yapılmaktadır.
Ben kendim hastalarıma öneride bulunurken bu çayı daha çok gebe ve emziren annelerde öneriyorum,bağışıklık sistemi düşük olan sık viral enfeksiyon geçiren hastalarda kullanıyorum,metabolizması yavaş hastalarda da metabolizma hızlandırıcı etkisinden faydalanıyorum,sık idrar yolu enfeksiyonu geçiren kişilerde de olumlu sonuçlar alıyorum,kilo verme programlarında da güvenle kullandığım bir ürün.Piyasada marketlerde ,eczanelerde,GNC shoplarda rahatlıkla bulabileceğimiz bir çay.Herhangi bir riski olmayan herkesin keyifle içebileceği bir çay .Afiyet olsun,şifa olsun herkese



Aspalathus linearis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder